Kategorie

Płatności

Dostawa

Zachęcamy do zapoznania się z najważniejszymi informacjami dotyczącymi warunków dostawy zakupionych w naszym sklepie produktów:



1. Koszty dostawy

Koszt dostawy naliczany jest przy podsumowaniu zamówienia automatycznie po wybraniu formy dostawy i typu płatności.
Uzależniony jest również od kwoty łącznej za zamawiane towary.
Koszty dostawy przedstawiają poniższe tabelki (nie dotyczy przesyłek za granicę Polski).


Wartość zamówienia Wcześniejszy przelew na rachunek bankowy lub płatność PayByNet
Poczta Polska * (do 2 kg) Firma kurierska Pocztex Odbiór w punkcie PointPack.pl Odbiór osobisty
do 179,99 zł 16,47 zł 13,99 zł 13,99 zł 0 zł
od 180 zł 0 zł 0 zł 0 zł 0 zł
* Poczta Polska – w przypadku przekroczenia wagi przesyłki (2 kg) automatycznie zmieniamy formę wysyłki na KURIER (firma kurierska Pocztex)

Wartość zamówienia Pobranie (płatność przy odbiorze)
Firma kurierska Pocztex
do 179,99 zł 18,99 zł
od 180 zł 5,00 zł


Wartość zamówienia Dostawa na terenie miasta Bolesławiec
Płatność przelewem Płatność u handlowca
do 25 zł 5 zł 5 zł
powyżej 25 zł 0 zł 0 zł


2. Wysyłka kurierska

Aby zapewnić zapewnić maksymalne bezpieczeństwo podczas dostawy towarów zakupionych w naszym sklepie internetowym, korzystamy wyłącznie z usług firmy kurierskiej Pocztex. Daje to gwarancję szybkiej i bezpiecznej dostawy. Każda przesyłka kurierska jest ubezpieczona do kwoty 1000 zł

Towar odbierany jest od nas od PONIEDZIAŁKU do SOBOTY w godzinach otwarcia sklepu stacjonarnego. Firma kurierska dostarcza towar do 3 dni roboczych od momentu wydania towaru. Znaczne opóźnienia występujące zależne od firmy kurierskiej można zgłosić bezpośrednio u nas: [Zgłoś]

Przy wyborze firmy kurierskiej, prosimy zadbać aby pod adresem doręczeniowym znajdowała się osoba upoważniona do odbioru przesyłki (od 9:00 do 17:00) lub podawać adres dostawy np. "do pracy".
Firma kurierska nie ma obowiązku dzwonienia do klienta w celu umówienia się na dostarczenie przesyłki.

Można skorzystać z "nowości" dostawy do punktu odbioru przesyłki kurierskiej PointPack.pl.
W tym celu należy wybrać odpowiednią opcję w koszyku i poszukać punkt na mapie w pobliżu miejsca zamieszkania lub pracy. (lub tam gdzie aktualnie wygodnie jest nam odebrać przesyłkę).

Wysyłamy za granicę, jednak w takim wypadku koszty wysyłki są ustalane indywidualnie.

3. Monitoring przesyłki

Przebieg dostawy realizowanej za pośrednictwem Pocztexu, można monitorować na stronie internetowej pocztex.pl:
http://www.pocztex.pl/sledzenie-przesylek

Paczki pojawiają się w systemie po wejściu do sortowni!


4. Bezpieczeństwo przesyłek

Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie nasze towary były starannie zapakowane i zabezpieczone przed uszkodzeniami w trakcie transportu. Produkty o mniejszych gabarytach zapakowane są w większe pudełko pozwalające na umieszczenie listu przewozowego.
Towar wysyłany za pośrednictwem Poczty Polskiej pakujemy w kopertę powietrzną.

5. Reklamacje

Zgodnie z punktem 7 regulaminu sklepu:
W przypadku stwierdzenia wad w produkcie, prosimy o odesłanie go z powrotem na adres sklepu przesyłką pocztową, koniecznie z opisem wady. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu z wypełnioną częścią "reklamacja". Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od ich wpłynięcia.

W przypadku uznania zasadności reklamacji wymienimy produkt na pełnowartościowy, a w przypadku, gdy będzie to niemożliwe, zwrócimy pieniądze. Gdy reklamacja zostanie uznana koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i jej pozytywnym rozpatrzeniu.